صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
داروهای گیاهی
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
کپسول چاقی فرشته کپسول چاقی فرشته
قرص رولاکس قرص رولاکس
چای به لیمو (دمنوش به لیمو) + پکیج چای به لیمو (دمنوش به لیمو) + پکیج
صابون گوگردي ضد قارچ سپيدك + اشانتيون صابون گوگردي ضد قارچ سپيدك + اشانتيون
صابون گياهي 12 گياه ان جي + اشانتيون صابون گياهي 12 گياه ان جي + اشانتيون
صابون هفت گياه سلنيوم + اشانتيون صابون هفت گياه سلنيوم + اشانتيون
معجون چاق کننده شقایق معجون چاق کننده شقایق
صابون گياهي آنتي باكتريال گلمر 0.3% + اشانتيون صابون گياهي آنتي باكتريال گلمر 0.3% + اشانتيون
پودر چاقی چهل گیاه پودر چاقی چهل گیاه
پودر چاق کننده آریا+عصاره يونجه پودر چاق کننده آریا+عصاره يونجه
صابون گياهي 7 عصاره - ان جي + اشانتيون صابون گياهي 7 عصاره - ان جي + اشانتيون
ماهی سمنقور ماهی سمنقور
دمنوش گیاهی دکتر بین اورجینال + پکیج آموزش تغذیه دمنوش گیاهی دکتر بین اورجینال + پکیج آموزش تغذیه
روغن هفت گیاه تقویت کننده موی سر نیلوفرانه روغن هفت گیاه تقویت کننده موی سر نیلوفرانه
داروی گیاهی چاقی Super plant داروی گیاهی چاقی Super plant
معجون گیاهی لاغری معجون گیاهی لاغری
کرم 15 گیاه مومیایی کرم 15 گیاه مومیایی
تقویت و رشد ابرو ها تقویت و رشد ابرو ها
عصاره گل بنفشه ضد لک وجوش صورت عصاره گل بنفشه ضد لک وجوش صورت
کپسول های گیاهی چاق کننده آرکاد کپسول های گیاهی چاق کننده آرکاد
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             معجون گیاهی لاغری
امروزه در دنیا توجه زیادی به تناسب اندام و وزن مناسب می شود زیرا وزن بدن به عنوان یک معیار سلامت در طول زندگی شناخته شده است. در واقع افزایش وزن و چاقی نشانه ای از بر هم خوردن تعادل یا سلامت بدن است و هرگونه انحراف از وزن مطلوب، زنگ خطری برای ابتلا به بیماریها از جمله بیماریهای قلب و عروق، فشارخون، دیابت، سرطان و سوءتغذیه میباشد
قيمت 390000ریال
تعداد کالا :0
معجون گیاهی لاغری


داروی لاغری شامل یک بسته چای گیاهی لاغری , محلول چربی سوز(این محلول با فعال کردن نظام چربی سوزی بدن باعث آب کردن چربی های شکم و پهلو میشود ) , ژل لاغری (این محصول باعث سوزاندن اسیدهای چربی متراکم و سلولئید های پوست می گردد . مصرف این ژل ، بدون نیاز به ماساژ ، پوست را سریعا تقویت و سفت کرده و مانع بازگشت مجدد چربی ها و سلولئیدها به آن می گردد .)

( یکی از دلایلی که برای این محصول اسم نمیگذاریم این است که از انواع مشابه و تقلبی آن جلوگیری شود . بنابراین تنها مرجع پاسخگو برای این محصول سایت عمو عطار دات کام بوده و محصولات مشابه به هیچ عنوان مورد تایید ما نمیباشد.)

1- چای لاغری :

از آنجایی که معمولا دم کرده ها و جوشانده های گیاهی با طعم بد و بوی نامطبوع هر مصرف کننده ای را فراری میدهند و از ادامه راه دلسرد میکند با تحقیق بسیار فرآورده ای منحصر به فرد را تولید کرده است که یکی از محاسنش طعم دوست داشتن "چای لاغری " آن است که باعث میشود برای مصرف آن میل بیشتری پیدا کرده و با استفاده از آن در حین انجام امورات روزانه خود پشت میز کار خود و یا حتی در هنگام استراحت سیستم چربی سوزی بدنتان را با ترکیبات کاملا ایمن واثر بخش فعال کنید و لحظه به لحظه از توده چربی خود بکاهید .

در این نوع چای 12 نوع گیاه بسیار موثر بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی 5مزیت عمده دارد .
1- واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتی که در خواب هستید چربی ها را میسوزاند .
2- جلوگیری از تجمع مواد قندی
3- از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب
4- بکار واداشتن روده های کم کار ورفع موثر یبوست
5- آرامش بخش :بخشی از عصاره های به کار رفته در این چای عصاره گیاه بهار نارنج , سنبل اطیب و گل گاو زبان بوده که باعث ایجاد آرامش و نشاط بدون وابستگی به دارو میشود.

مصرف این چای به تنهایی باعث کم شدن دو الی چهارسایز در ماه میشود. " روش مصرف این دارو همراه با مرسوله ارسال خواهد شد " .

نکته :

1- در زمان مصرف این دارو آب زیاد بنوشید .

2- روزانه بیشتر از سه استکان میل نکنید.

3- این چای برای مادران باردار و شیرده توصیه نمیشود.

2- محلول چربی سوز :
یکیاز بزرگتری ایرادات وارده به داروهای لاغر کننده از دست دادن آب و مواد معدنی مورد نیاز بدن میباشد این عامل علاوه بر اینکه باعث چین و چروک و افتادگی پوست میشود به اعضای داخلی بدن از جمله کلیه ها , کبد , قلب , و سیستم عصبی انسان آسیب های جدی و بعضا جبران ناپذیری وارد میسازد.ضمن اینکه اثر این نوع کاهش وزن کاملا موقتی بوده و به محض اینکه مصرف دارو قطع شود, بدن دوباره شروع به جذب آب میکند و چه بسا فرد از قبل هم بیشتر چاق شود.این محلول که ترکیبی از عصاره های شنبلیله , جنسینگ , ژینکو , زیره , رازیانه , آویشن , زنیان و .. بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد و به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم-فسفر-کلرور منیزیم-کلرورسدیم-گوگرد-ویتامین های گروه B و ویتامین D می باشد.ضمن اینکه باعث میشود تا طی دوره درمان علاوه بر اینکه آب اضافه ای را از دست ندهید توسط عصاره های جنسینگ و ژینکو بدن و سیستم گردش خون تقویت شده و انرژی زیادی را به دست بیاورید.این محلول باعث میشود تا جذب آب در بدن کم شود و نه اینکه آب موجود در بدن را کاهش دهد و این شاید یکی از برترین مزیت های موجود در این محلول باشد.مصرف به تنهایی این دارو باعث کم شدن دو الی چهار کیلو از وزن بدن درماه میشود.

3- ژل لاغری :

ژل های لاغری به خاطر اثر فوری و بازدهی بالای آن این روزها در بازارهای جهانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.اما استفاده ناآگاهانه و بعضا محصولات تایید نشده باعث شده تا علاوه بر اینکه نتیجه مطلوبی حاصل نشود . اثر آن پس از مدتی از بین رفته و مشکلات پوستی زیادی برای مصرف کننده آن به وجود بیاورد.انواع تقلبی ژل های لاغری در بازار (که به اسم کشورهایی چون آلمان , فرانسه و انگلیس عرضه میشوند) از تنفس پوست جلوگیری میکند و این امر موجب میشود تا سلول های پوست نتوانند اکسیژن لازم را دریافت کنند .تیرگی, لکه های ماندگار,جوش های ریز , خارش و سوزش های موقت پوست, احساس گر گرفتگی و التهاب در محلی که ژل مالیده میشود همه و همه بخشی از عوارض ژل های تقلبی است . محصولی که گروه عمو عطار آنرا فرآوری میکند ژل گیاهی منحصر به فردی است که با اثربخشی سریع و فاقد هرگونه عوارض پوستی بوده و مورد تایید متخصصان گیاهی ست و با ايجا تحريك ، گرم كردن و افزايش سوخت و ساز موضعي باعث از بين رفت چربي هاي موضعي بدن ميشود. اين ژل براي خانمها و آقايان مناسب بوده وكافيست در محل مورد نظر کمی ماساژ داده شود تا ضمن لاغر كردن , حالت شادابی و الاستيكي را براي پوست به ارمغان آورد. اين خاصيت كم نظير موجب ميگردد تا دچار عوارض لاغري موضعي همچون افتادگي و بد حالتي پوست نشويد. از دیگر خواص این محصول میتوان به کوچیک کردن و فرم دادن سینه ها اشاره کرد.وجود جلبک دریایی و عصاره های بکار رفته در این دارو سبب میشود تا پوست بسیار سریع تر از داروهای مشابه تقویت و سفت شده و مانع بازگشت مجدد چربی ها و سلولئیدها به آن گردد .

نکته :
مصرف این دارو در زمان بارداری توصیه نمیشود .
قبل از استفاده از این ژل محل مورد نظر را برای جذب بهتر دارو تمیز کنید.
این محصول دور از دسترس اطفال و در دمای کمتر از 25 باید نگهداری شود .
ژل لاغری عمو عطار فاقد هر گونه مواد نگهداره و شیمیایی سرطان زا میباشد , بنابراین ماندگاری آن نهایتا سه ماه بوده و میبایست طی این مدت مصرف شود .
( این محصول پس از اینکه از طرف مشتری سفارش داده شد فرآوری و آماده مصرف میشود.)به شماره مجوز 22/721

 تاریخ: 1391/02/14   مشاهده : 4991
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا